Klachtenregeling & Garantie

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@enjoythesun.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is hier te vinden. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 
 


Garantie

Op al onze artikelen zit 6 maanden garantie. 

Elke vorm van defect valt hieronder, behalve slijtage door gebruik, zoals een batterij. 

Bij verkeerd gebruik van de producten kun je geen aanspraak maken op de garantie. In het geval van extreme weersomstandigheden zoals hagel, storm en dergelijke kun je eveneens geen aanspraak maken op garantie.
 


Service

Als een product een defect vertoont, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@enjoythesun.nl of een bericht via ons contactformulier. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Alle garantie verloopt via ons, wat ervoor zorgt dat we vaak snel tot een passende oplossing kunnen komen. Soms hebben we wat extra informatie van je nodig om het probleem vast te kunnen stellen.

 

← Terug naar klantenservice

© 2020 - 2024 Enjoythesun | sitemap | rss